Kryzys oryginalności

By | Wrzesień 26, 2017

Czy dzisiaj ludzie są oryginalni? Można powiedzieć, że za takich się uważają, ale gdyby postawić wiele osób w jednym rzędzie widoczne byłoby ogromne podobieństwo pod względem ubioru i zachowania. Kryzys oryginalności istnieje i jest z reguły zasługą silnej marketingowej presji na nabywanie określonych typów produktów. Mamy zatem do czynienia z przedziwną tendencją, która jednocześnie nakazuje bycie oryginalnym, ale jeżeli wszyscy ubierają się i zachowują tak samo, wtedy o oryginalności mowy być nie może, chociaż mentalnie każdy człowiek czuje się jednostką wyjątkową. Jest to prawdziwie genialny trik, w którym specjalizuje się nowoczesna reklama i tylko od Ciebie tak naprawdę zależy czy odkryjesz te zależności i będziesz je potrafił wykorzystać na własną korzyść. Temat jest warty analizy, ale trudno osiągnąć na tym tle dobre wyniki, ponieważ większość ludzi nie lubi prawdziwej oryginalności. Większość lubi jak wszyscy są tego samego pokroju i za bardzo nie odstają od ogółu. W tym wypadku po prostu czują się w pełni bezpiecznie. Kryzys oryginalności jednak na świecie panuje i sieje spustoszenie w nowoczesnych społeczeństwach. Warto walczyć o swoją niezależność, w prawdziwie odpowiedzialny sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *