PYTANIA O PRZEBIEG NAUKI

Pytania o przebieg nauki szkolnej dzieci miały na celu sprawdzenie, czy nauczyciele potrafią określić czas powstania oraz przyczyny trud­ności w nauce tych uczniów. Okazało się, że pełną orientację w tym za­kresie nauczyciele wykazali jedynie odnośnie do 9 uczniów na 42 ma­jących takie trudności. Przy czym tylko jedna wychowawczyni wykazała dobrą znajomość wszystkich swoich wychowanków z niezadowalającym stanem zdrowia. Nauczyciele podawali głównie wyczerpujące informacje o   aktualnych objawach niepowodzeń dydaktycznych ucznia. Również nie­korzystnie przedstawiała się kwestia znajomości zainteresowań uczniów. Aż w stosunku do 71,2% badanych wychowawcy ich nic na ten temat nie wiedzieli. Z informacji uzyskanych od nauczycieli na pytania dotyczące po­wierzenia dodatkowych (poza nauką) prac kształtujących wiarę w siebie, poczucie własnej wartości, a także społeczną aktywność uczniów cho­rowitych okazało się, że były to w zasadzie dorywcze prace wykonywa­ne głównie zespołowo, bardzo rzadko z indywidualnym przydziałem za­dań i odpowiedzialności.

Witaj! Nazywam się Ewa Gocławka z zawodu jestem plastykiem, ale bardzo interesuję się modą. Na blogu znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących mody, stylizacji i urody. Jeśli interesuje Cie taka tematyka zapraszam do pozostania dłużej na moim serwisie!