UKŁAD TREŚCIOWY

Wynikający z powyższych pytań układ treściowy prowadzi nas do podstawowej relacji charakterystycznej dla pedagogiki pracy a brzmią­cej: człowiek — wychowanie — praca. Z kolei szczegółowa interpretacja tej relacji prowadzi nas do stwierdzenia, że pedagogika pracy jest dy­scypliną pedagogiczną, określającą całożyciowe prawidłowości stosunku człowieka do, pracy. W tym sensie przyjęło się wyróżniać trzy główne obszary problemowe, które w Pedagogice pracy w zarysie nazwano: kształcenie przedzawodowe, kształcenie zawodowe oraz pedagogika za­kładu pracy (Z. Wiatrowski, 1985).Rozważania moje dotyczyć będą obszaru trzeciego, jednak z progra­mu konferencji wynika, że wiele wspólnego z pedagogiką pracy mają też rozważania innych autorów referatów, w tym szczególnie: T. Biało­wieża, U. Niesiołowskiej, M. Strzyżewskiej, J. Zabłockiego, J. Sowy, M. Zięciny-Banek, W. Jasińskiego i innych.

Witaj! Nazywam się Ewa Gocławka z zawodu jestem plastykiem, ale bardzo interesuję się modą. Na blogu znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących mody, stylizacji i urody. Jeśli interesuje Cie taka tematyka zapraszam do pozostania dłużej na moim serwisie!