WEJRZENIE W BIEG ZDARZEŃ

Niestety każda próba racjonalnego wejrzenia w bieg zdarzeń naszej praktyki pedagogiczno-rewalidacyjnej — jeśli to wejrzenie nie jest dokonywane z perspektywy centralnych urzędów i instytucji, w aspekcie programów i zamierzeń, lecz z perspektywy konkretnych, rozpoznawalnych potrzeb podmiotów rewalidacji oraz autentycznego kształtu wdrożonych proce­dur — unaocznia dominację intuicji i irracjonalności nad empirią i celo­wością. Jakże łatwo, w przypadku systemu kształcenia i wychowywania niepełnosprawnych, zauważyć, iż „z punktu widzenia stosunku efektu praktycznego do tego, co się chciało widzieć jako skutek, widzimy pośród błędów praktycznych takie, które nas pozbawiają tego, co mieliśmy, któ­re nam nie pozwalają odzyskać tego, co mieliśmy, i które nam dają nie to, co mieć chcieliśmy lub tego czegoś namiastkę albo antytezę” (T. Ko­tarbiński, s. 142).

Witaj! Nazywam się Ewa Gocławka z zawodu jestem plastykiem, ale bardzo interesuję się modą. Na blogu znajdziesz tutaj wiele artykułów dotyczących mody, stylizacji i urody. Jeśli interesuje Cie taka tematyka zapraszam do pozostania dłużej na moim serwisie!